tiistai 15. elokuuta 2017

Harhaillut olen taas...

Niin sitä pitää toimia, miten blogin nimikin olettaa...
Olipa taas melkoista sählinkiä, mutta lopputulos oli jo klo 14:n aikaan tämä:

Siis: Se suuri laiva, Tera Jet ei ollutkaan klo 11 perillä Paroksella. Kävin kysymässä respasta, olenko antanut autovuokraamoon väärän ajan, kun piti olla perillä klo 11.00. Aallot kuulemma nyt hidastivat matkaa. Tietysti autovuokraamo jo laittoi viestejä ja soittikin,mutta eikö vaan juuri silloin ollleet kaikki vehkeeni päin honkia. Lopulta sain vuokraajan  rannalla soittamalla käsiini ja tapasin vihdoin hänet Se auto ei ollutkaan Fiat Panda vaan Ford Fiesta ja sen näimme rannan parkkipaikalla . Ihan hyvä, kun minullakin oli Fiesta aikoinaan.  Kyllä me siellä  Mikes hotellilla tapasimmekin ja osaan sen veran kreikkaa, että tiesin vuokraajan minua etsivän. Myös itse tämä Mike oli ihmeissään. Kerroin meneväni Kotsiraksen takia asumaan ensin lähelle Naoussaa. Hän ei oikein tajunnut tätä, mutta autonvuokraaja oli ihan hengessä mukana ja tajusi minua ja tykkäsi ideastani. Kävelimme vuokra-autolleni asti pitkin Parikian rantakatua. Olipa taas todella kivaa saada opetella kreikkaa sellaisen paikallisen ihmisen kanssa, joka haluaa neuvoa. Tällaisia onneksi me kreikan opiskelijat olemme löytäneet oppaikseimme. Olisipa mukavaa, jos Suo messesakin olisi kreikkalaisia, jotka haluaisivat meitä innokkaita opiskelijoita neuvoa!
Autokin oli vaihtunut siiis ja lähdin varovaisesti Naoussaa kohti ilman karttaa taas. Osasin perille ihan miettimällä.
Tylsä paikka tämä kyllä on jos haluaa tavernoita tms. Ehkä en niitä etsikään ainakaan autoillen Naoussasta koska ei siellä ole parkkipaikkoja!
Nyt on allani niin hyvä auto, että ehkä poikkean muuallekin kuin vain rantakyliin.