maanantai 11. kesäkuuta 2018

Maanantai 11.6.

Aamuni alkoi myös minulla tänään aamu-uinnilla. Kävelimme kujien kautta Apollon temppelin luo. Siellä oli paikallisia rouvia aamu-uinnilla ja sovimme hyvin joukkoon.
Paluumatkalla ennestään tutussa Lotossa taas aamiainen. Oli pilvistä ja päätimme jäädä kaupunkiin vaikka jo bussiliput ostimmekin minulle uutta rantaa varten. Sen nimi on Mikri Vigla.
















Olen kysynyt neuvoa, miten toimia kun näyttää siltä, että matkatavaraa on niin paljon, että pieni laukkuni ei riitä kotimatkaa varten. 4 isoa kirjaa on ilmaantunut vaikka ei yhtään pitänyt! Postitus ei kannata ja viisain neuvo oli, että osta iso , kevyt laukku, jonka sisään pieni laukku ja tavaraa sopii. Etsimme laukkukauppaa ja ns. Kiinakaupasta ostin tämän 45 €:lla. Tykkään!
Tänään meillä oli huoneiden vaihtoja. Minä muutin remontoituun alakertaan ja Milla ihan eri taloon. Täyttä on tähän aikaan ja isännällä kova kiire.
Tällaiselta nyt näyttää. Pidän entisestä enemmän. En tarvitse näin hienoa!




Pilvet häipyivät iltapäiväksi ja olimme muutaman tunnin Agios Georgios-rannalla. Apteekista ostin silmätippoja, Bebanthen-merkkisiä ei ollut. Kysyin samalla farmaseutin mieltä turvonneiden nilkkojen hoitoon. Hän oli kanssani samoilla linjoilla, että 1/2 tbl Lasix voisi olla aiheellinen hoito, mutta lääkäriltä käski vielä kysyä. Enpä taida kysyä!
Illalla menin Millan kodin kautta syömään. Hänen kotinsa ei ole yhtään minun makuni mukainen! Ruma kylpyhuone ja epäkäytännöllinen, ei hyllyjä, kamala taso, jonka päällä pyöreä lavuaari. Ei! Rumia lamppuja ja kummallinen betonisyvennys patiolla. Onneksi minua ei siihen siirretty! Valokuvan otin sommitellen jotta ruma sähkötolppa ei näkyisi!
Menimme Millan suosimaan Hyvä Sydän -ravintolaan. Nälkä ei oikein ollut ja varma pieni valintani oli saganaki. Millan roseviini maistui pahalta! Se kyllä korvattiin, kun asia kerrottiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti